Ny frisyr !

Ja, nu är de söndag igen och helgen är snart förbi och en ny vecka inleds. Dagarna går verkligen fort. Nu har vi besök här hemma. Mamma, Mormor, min morbror och hans tjej. Marianne var också här en sväng !.. Alltid roligt med främmande. Men nu ska dom åka hem igen. Mamma tog i alla fall på sig att klippa mig. Blev hyffsat nöjd, men de tar ju ett tag innan man vant sig när man klippt sig tycker jag. Får hålla efter de så de inte blir konstigt :/.. Jag har klippt sidecut, alltså kort på ena sidan med en fin övergång mot de långa håret. 



Resten av dagen så ska vi bara ta de lugnt. Ska ta och gå en sväng på Ica och handla lite till middagen. Får se vad de blir för något idag, har inte riktigt bestämt mig än.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback