Äntligen lite tid..

Nu har jag äntligen lite tid för en uppdatering !.. 
Som sagt så har jag inte alls haft så mycket tid att uppdatara dom senaste dagarna. Så får be om ursäkt för de.

Lillen är lite grinig till och från, vilket är förståligt eftersom att de är jobbigt för han när de är tänder på gång. De resulterar ju också i att han får dåligt med sömn och då blir också därför många griniga dagar. Imorse så vaknade han runt sex-tiden. Då la jag honom bredvid mig i våran säng och då somnade han om och sedan vaknade vi igen när klockan ringde eftersom att Rickard skulle upp och jobba :) När han åkte så låg vi kvar ett tag till och klev sedan upp runt åtta-tiden. Theodor fick sin ersättning som vanligt och jag tog och gjorde i ordning frukost till mig själv. Lingongrova med skina och en stor kopp te

Sedan var de dags för Theodors förmiddagslur, han somnade vid halv tio och vid tio kom Marianne. Hon skulle vara lite barnvakt medans jag var hos tandläkaren. Usch vad jag hatar tandläkaren. Gruvar mig varjde gång jag ska dit och dyrt är de också, men de måste ju göras. Så vid 12 kom jag hem igen och så sov lillen fortfarande så då var vi tvungen att väcka honom så han fick äta sin gröt, blev lite sen lunch idag ! :P

Sedan nu i eftermiddag så har vi bara varit hemma och tagit de lugnt. Ska se lite tv om en stund. Sveriges mästerkock och Efterlyst, får bara inte missas ! ;)

Vi var ju i birsta en sväng igår, tänkte ni skulle få se vad som inhandlades ! 



Köpte en ram så jag kunde sätta in affischen som jag köpte innan Theodor kom :) Så nu sitter den ovanför våran säng !






Köpte även denna fina väggtext från Gallerix som också sitter uppsatt i sovrummet :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback