Lite orolig !?

Ja, nu efter förra inlägget så följde jag med Elin på en liiten promenad innan hon och Casper skulle börja vandra bort till hennes föräldrar. När vi kom hem igen så var de dags för lillen att få sin gröt som alltid runt 11-12 tiden. Idag blev de gröt med lite blåbärpuré på, de uppskattades. Hela smakportionen åt han upp, min duktiga lilla kille. ♥

Sedan nu när jag fotograferade lillen lite så blev han jättegrinig, de var samma sak en period igår ?!.. Är lite osäker vad de beror på faktiskt. Kan de vara så att de är något med tänderna ?.. Kollade tempen på han också, för säkerhets skull tänkte jag, och den visade 37,5. Ska kolla snart igen eller ja om någon timme för att se om de stigit eller sjukit något.. Man blir ju lite orolig samtidigt. Ska ta och sätta mig och mysa med han lite i soffan snart tänkte jag. Huga lillhjärtat ! ♥

Idag blir de i alla fall bara lugnt för oss, mysa i soffan och så tills Rickard kommer hem och då är de dags att tänka på vad man ska göra för middag osv. Sedan senare ikväll så sitter man bänkad framför tv:n :) Sveriges Mästerkock och Efterlyst, de får man bara inte missa !!..















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback