Babysång och mammaträff !

Sådärja, nu är vi klara ! :) Idag ska vi nämnligen gå iväg på öppna förskolan och vara med på babysång, som vi gör varje Tisdag numera. Fast nu är de bara någon Tisdag kvar och sedan är de sommaruppehåll (läs: Sommarlov). Sedan efter att vi varit där så ska vi vidare på mammaträff uppe på BVC. Träffa olika mammor plus barn, samt ställa frågot till sköterska om man behöver :) Tycker de är mysigt när man får träffa andra unga mammor :)

Igår så började jag ju med GI-metoden. De går faktiskt bra, så här långt :P hehe.. Men de märks att kroppen inte alls är van de för igår kväll så var jag svintrött och hade världens huvudvärk :/ Somnade i soffan vid åtta och vid halv tio väckte Rickard mig och då la vi oss i sängen i stället. Där somnade jag på en gång jag la mig kändes de som. Så idag är man ganska utvilad ! SKÖNT :)

Ha en bra dag alla ! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback