Efter en massa lek och välling :)

Nu är man hemma igen, eller ja vi har varit hemma sedan halv sju ungefär :).. Då packade jag ner Theodor i vagnen och gick och handlade lite på Ica. Rickard var ju fortfarande och jobbade då så då fick de bli att köpa någon mat som gick fort och göra och som i stort sett klarade att laga sig själv.. hehe. Så handlade en fryst lasagne, de var ju bara jag som skulle äta och sent hade de blivit också, samt att man var på lite dåligt humör. Vissa kanske känner igen sig att man blir på dåligt humör när man är hungrig osv. Tror inte att jag är ensam om de i alla fall ;)

Theodor har i alla fall somnat nu, efter en massa lek och välling så somnade han som en stock, lillhjärtat ! Imorgon så är de dags för babysång igen, förra veckan var de ju påsklov så då blev de ju inget. Men känner att vi måste gå dit imorgon. Theodor älskar de och så även jag. Träffa en massa andra unga mammor som man kan surra med :)
Senare vid två-tiden så ska vi upp på BVC, de är dags för 5 månaders sprutorna. Fast han är ju snart 6 månader, men de var kanske dåligt med tidigare tider ?!.. Ingen aning, imorgon är de i alla fall dags ! :/ Uscha, brukar inte vara så uppskattat direkt. Hoppas att han inte får så hög feber som sist bara..


Näe, nu rinner tiden iväg. Jag ska nu se en unge i minuten. Har inte tid med detta längre :) 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback