Söndag

Nu har vi nästan packat ihop allt som ska med hem igen. Har lite kläder kvar som jag tvättat som hänger på tork som jag strax ska ta ner. Sedan är de bara att packa in allt i bilen :)

Idag så har vi i alla fall tvättat våran bil, för de behövdes verkligen. Men som nu gården ser ut här så blev de ju lera just där vi tvättat bilen så när Rickard skulle flytta på bilen så spann han fast i leran. Som ni säkert förstår så blev ju inte bilen så fin efter de. Men upp därifrån kom han i alla fall, efter mycket om och men :) Så då fick han så lov och spola av bilen från all lera som blev på bilen. Så nu är den fin igen :)

För er som är nyfiken på hur mycket resesängen kostade eller om den var bra samt värd pengarna. Jag kan säga de att på Barnens Hus så kostade den 695:- Den funkar faktiskt bra måste jag säga. Han vaknar ju några gånger på natten och vill ha nappen, men de är ju faktiskt lite förtåeligt också. Han sover i en annan säng, och han sover borta så då kan de ju lätt bli så :)
Tandborstarna var också väldigt bra och värda priset och så även sängen :) Kommer inte riktigt ihåg vad dom koatade men tror de var mellan 50-70:-

Nu, eller om en stund så ska vi packa in allt i bilen så ska vi åka och hälsa på Dan ute på Alnön. Han fyller nämnligen år idag :) Sedan blir de vidare hem till Matfors :) Ska faktiskt bli skönt att komma hem, på ett sätt men på ett annat sätt så ska de inte bli så skönt. De behövs nämnligen dammsugas. Men de får bli imorgon, tänker inte göra många knop när jag kommer hem :)

Näe, nu ska jag kolla om tvätten torkat så man kan packa ner de också :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback