Söndag

Gårdagen blev ju faktiskt ganska så lyckad :) Vi grillade och smådrack lite med grannarna Malin & Crille och Elin & Rickard här ute på vår uteplats. Vi åt lite olika allihopa, för mig blev de fläskfilé, tzatziki och lite speciella strips, kommer inte riktigt ihåg vad dom heter, men ack så goda dom är !.. Och såklart sallad till. 

Sedan när alla barnen låg sött i deras sängar så tog vi vuxna och dricka lite smått. För mig så blev de ungefär en halv Bacardi breezer, var lite hängig eftersom att jag är så förkyld så då blev de inte så mycket drickande.
Kallt var de ute också, vi ville ju sitta ute, dels för att Elin och Malin skulle höra Casper och Novalee i babyvakterna och sedan för att de är lite mysigt. Men jag och Rickard blev så frusna så vi gick in och kollade lite på tv medans de andra satt ute. Kändes lite tråkigt, men jag frös nå så fruktansvärt och min förkylning blir/blev ju inte så mycket bättre av att sitta ute när de var sådär kallt.. Så jag tog på mig ett stort duntäcke och la mig i soffan med Rickard, men jag frös ändå så efter ett tag så gick vi och la oss.. 

De andra som satt ute gick hem runt ett.



Såhär såg min middag ut :)

Idag så har jag tvättstuga, som så många andra Söndagar. Tycker de passar perfekt och ha de på Söndagar så man ändå inte brukar göra så mycket :).. Jag och Elin tvättar tillsammans, man får ju då också lite längre tid så vi har tvättstuga fram till klockan sex ikväll. Men min tvätt är alldeles strax klar så ska strax gå ut och hämta de. Följde med Elin & Rickard iväg en snabb sväng på City gross också, där handlade jag lite till mina prinsar som var kvar hemma. Till Theodor blev de 2 st haklappar och 2 bodysar och till Rickard blev de en ny plånbok och en stooor Red Bull :) 



Haklappar !



2-pack bodysar ! Så fina :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback