Torsdag

Åååh, blir så himla less. Nu har hyresvärden grejjsat med vattnet igen så de finns inge varmvatten :/ Jag som verkligen MÅSTE duscha idag ! :( Nordeken i ett nötskal, fel och förvarna !.. Får hoppas att de kommer igång snart.

Jag vaknade idag med världens huvudvärk. Tog mig en Ipren och åt frukost. Men de är fortfarande inge bättre. Så idag lär de väl bli soffläge mestadels av dagen. Rickard ska jobba en stund på eftermiddagen också. Han kommer hem vid 14, 14.30 och börjar sedan nästa pass någon timme senare. Har varit så typ hela veckan nu så ska bli skönt med helg så man kan mysa hela familjen ! :)

Theodor har i alla fall nyss somnat och sover nu sin förmiddagslur. Hoppas han sover så länge som han brukar. I så fall så brukar han vakna vid elva-tiden. Får väl se när han vaknar :).. Känns i alla fall jätteskönt att jag tog tag i städningen igår så man slipper de idag. De enda som är idag är ju disken, men de är de ju varje dag. Vill ha diskmaskin och en tvättmaskin :/.. 

I Måndags började ju jag äta enligt GI-metoden. De går faktiskt bra. De är inte så svårt, de enda som man saknar är ju lite godsaker. Som kakor, choklad osv. MEN jag får ju faktiskt äta lite mörk choklad, men bara ibland. Den ska då vara en kaka med 70% kakao i. Går ju att äta en bit om man nu får ett riktigt sug.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback