Trotsade regnet !

Så, nu har man duschat. Gud så härligt de var. Trotsade regnet och gick en promenad :) , en ganska bra bit blev de !.. 

För er som vet hur de ser ut i Matfors eller bor i Matfors så kan jag säga att jag gick typ runt broarna. Men i stället för att gå där borta vid lägdan så gick jag i stället in där vid tallskogen och över den lilla gröna bron ovanför den nya bron och sedan över nya bron. Sedan blev de förbi den gamla bron och hem hit igen :) Med Spotify i lurarna så gick de med superfart !.. De tog ungefär 30-35 minuter :).. Gud så skönt de känns nu, känner mig så duktig !.. 

Nu ska jag ta ett äpple och kolla på film med älsklingen !.. Lillälsklingen ligger och sover för natten :) ♥




naw där sover han gott

de ser ju så himla mysigt ut när barn sover i sängen

2011-05-16 | 10:46:08

Äpple ska du inte äta om du håller på med LCHF. Det gör så att insulinet i kroppen höjs och fettförbränningen stannar upp. Bara ett tips! ;)

2011-05-16 | 18:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback