Äntligen blir jag moster ♥

Igår eftermiddag åkte vi, hela familjen, hem till Annelie och Preethi och skulle fika lite där med pappa eftersom att de var farsdag !. De var jättemysigt. Blev kvar lite längre också så vi blev bjuden på mat också och då kom mamma och Ossi också dit och åt middag. Så de blev en riktig mysdag :).. Vi hjälpte dom med deras barnvagn också som dom köpt, de var nått problem med att fälla ihop den så de fixade vi så de funkar :)..

När vi kom hem så somnade lillen ganska snabbt och vi tog de lugnt bara och myste i soffan som vanligt. En helt perfekt söndag med andra ord.

Imorse när jag vaknade så hade jag två sms på telefonen där de stog att Annelie's bebis hade bestämt sig för att komma ut. Hon har ju gått över lite över en vecka, men vattnet hade gått tidigt imorse så nu sitter man lite på helspänn och väntar på en bild på lilltjejen :) Jag ska bli moster ! .. Slog mig för ett litet tag sedan att jag faktiskt ska bli moster, hade inte tänkt på de innan men nu och förmodligen idag så blir jag de till deras lilla tjej :) Längtar tills vi får se hur hon ser ut :) De var precis som att hon fattade att nu är vagnen fixad så ni kan jag bege mig ut :) hehe...
Pratade även allvar med lilltjejen i magen igår. Tröck lite på magen och sa till lite på skarpen, kanske var det de som gjorde de ?! Vem vet :) Roligt är de i alla fall att de har satt igång och att hon slapp att bli igångsatt.. Vi pratade ju om de igår också att Annelie ville att de skulle komma igång riktigt när de väl var dags :)



Världens finaste tjejer :) ♥

Uppdaterar väl mer sedan eller ikväll så får ni veta lite mer om lilltjejen :) ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback