Fredag

För en stund sedan så var jag och Theodor ut på en liten promenad i de fina men ack så kalla vädret. Säger bara de, jag måste införskaffa mig en mössa. Inte många vintrar jag har använt mössa, men detta år ska jag skaffa mig en :). Hade tänkt att Theodor skulle få sova lite när vi var ut, men han vägrade. Han var vaken hela vägen. Men han fick ju se lite utan världen då i stället. Vi gick en sväng på Matfors och sedan runt stallet. Han gillade verkligen att titta på hästarna !.. Så himla söt ! ♥



Theodor kikar på hästarna.



Theodor och mamma :)



Som sagt så var de väldigt härligt att få komma ut i stället för att bara sitta inne.
Theodor ligger och sover i sin säng nu sedan en stund och sover kanske en liten stund till. Så blir de lite mellis och mys innan jag ska åka in till stan. Kommer åka in till stan och träffa Johanna en sväng. Skönt att få komma iväg och göra något själv någon gång. Så Rickard blir hemma med Theodor.

Ha en fortsatt trevlig Fredag och en härlig helg :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback