Just nu ...

Tänkte att jag skulle uppdatera för er som vill veta. Fick för en stund sedan sms av min mamma som håller mig informerad om hur de går för Annelie :) Som sagt så har bebisen inte kommit ännu, men de är inte så himla långt kvar. Sms:et fick jag för 45 minuter sedan ungefär och då så hade hon 2-3 minuter mellan värkarna och hade öppnat sig 4 cm. Så får se då helt enkelt om de blir ikväll här då eller om de bli i natt.

Sitter bara och väntar och väntar på att få en bild på den lilla fisen som har legat så länge i Annelie's mage. För er som inte vet de så vet dom vad de är för kön och de är en liten tjej. Så dom blir tre stycken tjejer i sin lilla familj. himla gulligt !

Så ser de ut nu, eller ja för en stund sedan ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback