Svar på kommentar !

Carro om Onödig info-inlägg?:
När börjar utbildningen då ifall du kommer in? Programmet är jätteroligt! Och inte alls krävande (för min del). Ska du läsa andra ämnen också, mer än omvårdnadsämnen?

Svar: Ja, Carro :) Är de så att jag kommer in så kommer jag börja i början av Januari !.. Hoppas så innerligt att jag kommer in. Är så trött på att bara gå hemma nu. Visst, jag älskar att vara med min son på dagarna, men man kryper ändå lite på väggarna. De enda som jag sökt när jag sökte utbildningen, är de kurser som ingår i utbildningen. Sedan får man väl se hur de hela urartar sig :) . Några av de ämnen som ingår har jag redan läst på gymnasiet så dom slipper jag. Så kanske man lägger in något annat ämne ? :)


Okej! Svenska och data ingår i omvårnadsprogrammet, men dom läser inte jag. Jag behövde inte heller göra första praktiken som var på inom äldrevården (har ju jobbat inom det), så jag la till psykiatri och har därför min praktik där nu. :)

2011-12-01 | 12:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback