Kläder

Theodor har ju ett längre tag varit i behov av kläder. Speciellt byxor, han har haft så pass dåligt med kläder. När jag väl är ute och kollar om de finns något fint så blir jag för snål ?!.. Vet inte varför, han går ju alltid i första hand med saker och ting, men jag blir helt enkelt för snål. De måste bli lite ändringar på de nu framöver. Men vi var ju som sagt in till stan igår och träffade upp Elin :). Vi åt lite lunch och strosade runt lite på stan och gick sedan vidare hem till henne för att se hur hon bor. Hon flyttade ju för ett tag sedan, men har inte haft möjlighet förut att titta hur de sett ut, men nu vet jag :) .. I alla fall, när vi skulle åka igen så hade hon en säck med kläder som Elvin har haft (Läs: Min plastbrorsas son).  Vilket jag tyckte var helt toppen !.. Gick igenom de lite senare hemma och de var bra mycket kläder. Tror de var 3-4 plagg som han inte kan ha :P
Vissa är ju lite större som han kan ha sedan också !

Som sagt så behövde han ju mest byxor, men dock så var de ju ganska så lite byxor med, men de var ju några par i alla fall. Mest av allt var tröjor, en hel uppsjö av dom. Men de är bra att ha. Speciellt när han börjar på dagis då de ska med en massa ombyten osv :) De var en massa fina kläder så de var väldigt uppskattat ! De var även ett par täckbyxor med och två skaljackor som man kan ha fleece under :)





Roligt att så mycket passade.Såg på ICA-Maxi att de hade "mjukisar" för under hundringen.Det kanske tom var 2 för 99:-

2011-10-21 | 10:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback