Måndag

Då var de Måndag igen och ännu en ny vecka har startat !.. Theodor vaknade vid halv fem imorse, då hade jag inte så jättestor lust att kliva upp så lyfte över honom till våran säng och somnade om båda två. Rickard åkte på jobbet vid halv sju och då sov jag och Theodor fortfarande. Vaknade bara till när han klev upp. Lite senarte vid halv åtta så vaknade Theodor så då var de bara att kliva upp :) ..

Vi har busat och lekt lite här på morgonen, fikat och bara myst. Nu sover lillen igen, han var väldigt trött. Får se hur länge han sover, hoppas på någon timme i alla fall :) Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Vi tar dagen lite som den kommer bara. När Rickard kommit hem från jobbet så ska jag röra mig mot stan i alla fall för att träffa Johanna (Läs: Min kusin) och prata igenom lite vad som hänt osv. Får väl se om vi får lite ordning på saker och ting. Theodor får vara hemma med Rickard medans jag är borta.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback