Grattis älskling ! ♥



Idag fyller min älskling 29 år. Gud så gammal han är ;) .. Men jag älskar honom ändå !.. Han har jobbat idag som vilken annan vardag som helst och kommer väl strax innanför dörren här hemma. då får han se ett nystädat hem som luktar gott :) .. Hat tänt lite doftljus som finns att köpa på Ikea som luktar väldigt gott. Är i stort sett bara den som jag klarar av lukten på, annars brukar jag få sprängande huvudvärk av doftljus.

Som sagt, har dammsugit och torka golven och plockat, vilket man gör varje dag annars också känns de som. Men idag så kände jag, idag måste jag. Rickard fyller ju faktiskt år ! :)

Till middag idag blir de kotlett och strips, enkelt och väldigt gott och såklart tårta till efterätt.
En gräddtårta med choklad och banan. Tror den kommer få godkänt i alla fall, vilket är huvudsaken !
Väntas eventuellt lite besök ikväll, mer kalas ville inte Rickard ha, de är ju hans dag så då bestämmer ju han.
Av mig så har jag ju redan fått sin present. Ett klipp-kit med klippmaskin, sax osv. Vilket han blev väldigt nöjd över ! :D
Grattis älskling ! ♥


Sv; Jag använder mig av photoshop! :)

2011-09-13 | 21:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback