Laila Bagge Wahlgren - Gravid !

Detta är första året som jag följer Idol, alltså direkt från början. Förra året som Idol gick när jag var gravid så kollade jag någon gång i bland och såg fredagsfinalerna och att Jay Smith vann :).. Men som sagt i år så har jag kollat på alla avsnitt som gått hittills, kanske har missat ett avsnitt eller så. MEN hur har man kunnat missa att Laila Bagge Wahlgren är gravid ?!.. Sedan jag var gravid själv och har fått barn så tycker jag att jag har fått ett bra öga till att se om någon kvinna är gravid, men tydligen så hade jag ju missat Laila's mage. Vet inte hur långt hon gått, men magen ser ganska så stor ut om man tittar på tv:n. Gick in nu på hennes blogg för att se om de var sant, vilket de var ! :) Vad roligt för henne !
Såg nu på google att de har varit intervjuer osv med henne om graviditeten också, snacka om att jag inte är uppdaterad..

Är de bara jag som är efter eller är de fler som inte visste om detta ??!


Foto: Patrik Österberg



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback