Liten händelse :)

Hehe, måste bara dela av mig av en liten händelse :) .. Rickard's mamma var nyss här, alltså Theodor farmor. Rickard ville att hon skulle se Theodor tänder och när dom sedan syndes så såg man en tredje som spruckit upp. Så nu har han tre tänder ♥ Mammas lilla hjärta !.. Inte undra på att han har varit grinig, sovit dåligt och dessutom vaknat på nätterna. Så nu blir de till att gnugga in riktigt med alvedon på tandköttet ikväll och hoppas på att han sover sig igenom hela natten :) .. 

Idag så kom Rickard hem tidigt, trodde att han var hemma på lunch med gud så glatt överaskad jag blev. När han kom hem stod jag och diskade och lillen sov. Därmed så hörde jag inte så mycket och defenitivt inte om någon kom in genom dörren. Rickard petade på min rygg och gud vad jag hoppade till :P.. hehe. Redan runt klockan 12 var han hemma :).. Då var de en liten kille som blev glad när han väl vaknade !..

Nu ska jag snart ta och börja med maten. Idag blir de köttfärsbiffar och potatisklyftor, dock hemmagjorda :).. De brukar alltid bli mycket godare tycker jag . Så de blir nog bra !.. Sedan ikväll när lillen väl har somnat så blir de väl någon film och lite fredagsmys ! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback