Lördag

Mina pojkar ligger och sover. Lillen har nästan nyss somnat igen och Rickard ligger fortfarande, de var ju min tur att kliva upp med lillen :).. Eftersom att Theodor har varit sjuk och fortfarande är lite sjuk så har Rickard tagit ut semesterdagar. Onsdag, Torsdag och Fredag för igår så skulle han på begravning :( .. Jag och Theodor var på birsta med en vän till mig medans Rickard var på begravning, vi följde ju inte med pga av Theodor kunde smitta en annan liten kille som var med, vilket vi inte ville riskera. Men nu är äntligen Theodor på bättringsvägen och har bara 4 blåsor kvar på kroppen, resten har torkat ut :) Han har 2 st på ena foten och en blåsa på varje hand :) Sover bättre gör han också. Igår natt vaknade han vid fyratiden första gången och nu imorse så vaknade han strax efter fem så då tog vi och drog oss lite i våran säng och klev sedan upp vid sex :) Helt okej faktiskt ! :D

Idag så blir de nog en sväng till Birsta för att Rickard ville gå in på baracuda
. De är ju en jakt och fiske butik där ute. Han har ju sedan ett tag tänkt att ta upp jägarutbildningen, så får se med de. Sedan nu så vill han även börja någon skytteklubb, där man skjuter på bana osv. Så då ville han åka dit idag och kolla lite :).. Inte mig emot, kanske inte den roligaste butiken för mig då, men hellre de än att bara sitta hemma :D

Kanske uppdaterar mer ikväll ! :)



Mammas hjärtegryn



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback