Onsdag

För en vecka sedan så berättade jag ju att Theodor var sjuk och hade fått de såkallade höstblåsorna. Läser man om dom så ska de endast smitta mellan barn, men icke då !.. Nu har Rickard fått de och var tvungen att åka hem från jobbet och blir hemma resten av veckan.
Tycker så synd om mitt hjärta

Theodor däremot är de full fart på som vanligt igen. Hans små blåsor har torkat ihop som tur är. Så man inte behöver ha två sjuklingar här hemma. Får hoppas att jag klarar mig då i alla fall ! :) Än så länge så är de inget problem på mig förutom att man är väldigt trött och seg på dagarna, vilket är lite jobbigt när man ska försöka roa Theodor hela tiden.. Men de får gå, eller de måste gå !.. När man har barn så har man inte tid att vara sjuk osv eftersom att man måste vara till barnets förfogande hela tiden.



Mina underbara killar

Igår fick jag hjälp utav Zewe med designen här på bloggen :) .. Blev mycket bra, tycker jag !.. Så tack så hemskt mycket, är väldigt nöjd. Vill ni besöka Zewe's blogg, få lite hjälp med eventuell design eller bara kika så kan ni klicka här. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback