Dopets dag!

Godmorgon!

Nu har jag precis gjort mig klar, fikat, druckit kaffe, sminkat mig lite och klätt på mig. Både Theodor och Rickard ligger och sover, men måste nog ta och väcka dem nu om vi ska hinna med oss.

Idag är de nämnligen Dopets dag i Tuna kyrka. Firar dem som döptes under 2011, vilket vår Theodor gjorde. Närmare bestämt den 16 April-11. Så nu är de lite mer än ett år sedan. Vi ska sjunga, fika och hämta hem den lilla ängel som man fick hänga i ett träd där med namnet och dopdatumet på. Roligt att ha kvar senare då Theodor blivit större tycker jag!... Så de är väl de som händer idag. Sedan när vi kommer hem så ska vi ta och handla lite, bland annat tvättmedel. Har tvättstuga mellan 15-18 och har typ inge tvättmedel, bra där :) haha..

Annars då, jag tragglar på med en massa teori inför mina prov som snart är, igen!.. Denna gång ska jag göra allt som står i min makt för att jag ska klara de. Går ju inte och göra om och om och om.. Blir så jobbigt i längden, usch!.. Har dessutom en tenta på skolan till veckan som ska göras. Förstår inte hur jag ska klara allt!..
Men inte denna vecka utan veckan efter så börjar jag min praktik i alla fall, och de blev tillslut så att jag fick vara på Thulegården! :) Överlycklig!.. så då har man jobb senare också.



Nu hinner jag inte med mer..
Ha en bra dag alla!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback