Körkort!

Äntligen har man nu tagit de efterlängtade körkortet!..

Jag var och skrev teorin för andra gången i Tisdags och klarade mig med några poäng över godkänt. Fick 56 om man ska vara petig ;).. Men jag är bara så glad över att jag faktiskt klarade de!.. Sedan hade jag min uppkörning igår och klarade mig tydligen galant!.. Han som jag skulle köra provet med sa de under färden att jag skulle andas. Han tyckte tydligen att jag inte alls var så bra på de. Men jag var ju så pass nervös, men de gick ändå vägen :)
Så nu har jag de äntligen, mitt körkort!.. Känns helt ofattbart egentligen. Längtar tills jag får åka iväg och hämta ut körkortet. De blir nog till veckan :).

Som alla säger, de är verkligen en frihet alltså. Slippa tänka på bussar, slippa tänka på tider. De är bara att sätta sig i bilen och köra dit man ska liksom :).. Hur underbart!


Ja, jag hade rätt! GRATTIS I MASSOR!

2012-04-29 | 21:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback