Söndag

Godmorgon!

Igår var jag iväg på bio med några vänner, vi såg nya American Pie Reunion. Kan i alla fall meddela att den var helt okej att gå och se på bio. Den är som dem andra (3 första American Pie filmerna), pinsam men ack så rolig. Så den kan jag verkligen rekomendera att ni ser. Gillar man dem första så gillar man även denna. Kände att de var ett måste att se den då man sett alla sedan innan :)..
Kom hem runt tolv men somnade inte förrän klockan var runt ett. Såklart ville inte Theodor ge mamma någon sovmorgon, utan han ville kliva upp redan vid kvart i sex. Vilket resulterade i ett zombie till mamma. Men efter lite kaffe osv så var man människa igen. Tackar gud för kaffe!

Theodor ligger nu och sover en lite sväng då han var så otroligt trött. Rickard ligger också fortfarande, han är sjuk igen, men de kanske jag har skrivit tidigare? Är så fruktansvärt less på dessa jävla bakterier och virus som går nu. Verkar ju aldrig gå över.. Var flera veckor sedan jag såg min älskling frisk och kry och inte blek som ett lakan och orkeslös som han varit i flera veckor :( ..
Jag hoppas så innerligt att de går över snart!

Annars, vad gör vi idag?..
Vi ska ta och städa gamla lägenheten, IGEN.. Då hyresvärlden inte riktigt godkänt de. Varför förstår jag inte då jag fått göra om lite här och där flera gånger. Så om hon klagar efter att man städat denna gång så beror de på att de tar så lång tid innan hon åker och tittar att de står och plockar upp en massa skit igen. Vi får väl se vad resultatet blir.
Förutom de så har vi inget annat inplanerat. Har i flera dagar haft viljan att åka till birsta och kika på vårskor till Theodor. Men eftersom att Rickard är dålig och har varit de i flera veckor så fungerar de ju inte så himla bra. Men snart så har jag mitt körkort och kan åka när jag vill! De ska bli så otroligt härligt. Men de hjälper ju inte mig just idag ... Får väl se, som med så mycket annat!

Tråkigt inlägg kanske, men men..
Ha en bra dag i alla fall :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback