Dagis igen !

Natten i natt har varit rena himmelriket om man jämför med alla andra nätter som varit den senaste veckan. Theodor har sovit hela natten, han vaknade endast en gång och de var vid fem så de var ju på morgonen :)
Hans hosta var ju inte så bra igår och jag övervägde att ringa vc idag då, men då han verkar ha blivit bättre så då avvaktar jag. Ringde dagis i stället och pratade med dom om hur han mådde osv imorse.
Dom tyckte inte att de lät så farligt med att vara lite hostig (han hostar nästan inget på dagarna) och lite snorig, så om jag kände att vi kunde gå på dagis och ha den sista inskolningsdagen idag så gick de så bra så för dom. Jag funderade ett tag, pratade med Rickard och lite så innan jag bestämde att vi går iväg. Vi får se hur de går !

När vi skulle gå så verkade han hängig, men de visade sig bara vara att han var väldigt trött. Han somnade i stort sett i vagnen på en gång då vi kom ut.
Sedan när vi kom in på dagis så var han så paff att han såg ut som ett frågetecken ;) .. Men så fort han hade fått av sig ytterkläderna så sprang han runt som bara den. Var ju så länge sedan han var där så. Men inte var de några problem för han då inte, inte förän lite senare.
Då jag skulle gå och hämta lite grejjer i vagnen och lägga på hans hylla så blev han ledsen och grinade en skvätt, jaha tänkte jag, detta kommer ju inte gå ? Men efter en stund gick de bra och de gick bra då jag gick sedan också, han ville inte ens vinka i fönstret. Han var mest nyfiken på en grej som hängde i fönstret.
Tjii fick jag
!

Så nu har han varit där ensam sedan halv tio då jag gick hem. Har inte fått något samtal än heller från fröknarna så de går förmodligen bra då. Då blir man ju inte annat än glad ! Ska strax gå iväg och hämta honom igen, så får se hur de har gått då.
Känns lite konstigt att vara hemma nu utan att han är hemma, kändes i början som om han låg och sov eller nått. Läskigt de där :/

Ska berätta en rolig sak också, som gjorde mig lite varm i hjärtat. Då vi kom och såg hans hylla så hade dom fixat och grejjat där. Satt upp en jättefin bild på honom med namn osv. Mammas lilla kille har blivit så stor, helt otroligt ! :love: ..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback