Hej å hå !

Igår kväll kände jag mig så otroligt duktig !

Satte upp ett eget mål i Onsdags, tills jag ska köra igen på körskolan så ska jag ha klarat och fått C-fasen godkänd på teorin, vilket jag gjorde igår redan :) Klarade fasen med något extra poäng över. Satte mig och körde den en gång, blev inte godkänd, pluggade lite och körde den igen och klarade den. Tycker jag var bra gjort ändå eftersom att jag faktiskt var så pass trött som jag var också. Har suttit nu på morgonen och påbörjat F-fasen också. Körde den nu imorse en gång utan att plugga, mest bara för att kolla vad de var för frågor och vad de handlade om. Fick bra med poäng även fast jag inte pluggat, men blev inte godkänd utan de saknades väl en 10 poäng, kanske mindre också. Fick runt 57 :) Men nu har jag kollat vad de var för fel jag hade och skrivit anteckningar och pluggat lite på de. Ska sätta mig och läsa igenom de ikväll igen och köra fasen så klarar jag nog den med. Har de som mål nu, att jag ska klara den tills på Måndag ! :D

Känns som att de rullar på ganska bra nu med körkortet. Terion går framåt och så även körningen. Min körlärare (nya) tycker att jag kör väldigt bra för att ha kört så pass lite (kör endast på körskolan). Sådant blir man ju jätteglad över. Har lite kvar att klara med körningen innan de är dags för halkbana och även riskettan på körskolan.
Jag har satt ett mål på att jag ska ha klarat körkortet till sommaren och de lät inte alls som att de skulle vara några som helst problem.

Hej å hå !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback