Körning och halkbana bokad !

Idag hade jag körning igen på körskolan. Fick börja köra runt lite i stan idag, de är så roligt att de går bra. Älskar verkligen att köra med min nya körlärare. De gör att de hela blir med avslappnat, nog därför de går så bra.

Nu är både riskettan och halkbana bokad i alla fall. Känns skönt, då vet man verkligen att de går framåt med körningen också. Riskettan har jag den 22 Februari och halbanan den 5 Mars. De är i för sig ganska långt fram, men tills dess så har jag några lektioner inbokade osv. De är ju lite roligare att åka iväg på halkbanan om man kan köra bil, nästintill riktigt. Körningen i sig har jag egentligen inga problem med, de jag har lite problem med nu i just körningen är att växla ner och vilken växel man ska ha i olika situationer, hoppas ni förstår hur jag menar ;) ..

Han jag kör med tyckte idag att jag skulle köpa till tio körlektioner till (tio enkla=5 dubbla) eftersom att jag bara kör på körskolan. Så de blir ganska så många lektioner att köra. Men han nämnde att de finns ju faktiskt dom som har upp emot 60 lektioner innan dom är klar för prov osv. Så himla dålig är jag ju ändå inte ;)

Men detta ska nog gå vägen !.. Längtar som bara den tills de väl är klart.




Bild lånad av google



Du är så duktig som kämpar på, det här kommer du klara galant!

2012-02-12 | 11:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback