Lägenhetsbyte!

Måste bara säga de att de ska bli så otroligt skönt att vi snart ska flytta till större. Har bott där vi bor nu i lite mer än ett år och redan då Theodor var runt ett halv år ungefär så började de kännas trångt. Så nu var de verkligen dags tyckte vi. De enda som jag känner är lite negativit med den nya lägenheten är att jag skulle vilja ha andra tapeter i Theodor's blivande rum. Där är de nu två olika tapeter med en bord mitt på väggen samt en massa hål och fettfläckar på väggen.. Måste kolla om vi får möjlighet att kunna tapetsera om. Vill att Theodor ska få ett fint rum då det blir hans allra första egna rum!.. 
De SKA upp nya tapeter! HAHA..

Är ledig från skolan nu ända tills på Torsdag (1:a Mars) då jag går eftermiddag. Så nu då jag är ledig så länge så ska jag passa på och packa en massa. Vi var en sväng till Birsta igår och införskaffade oss lite kartonger och sedan blev de även en sväng in på Ikea också!.. Därifrån fick vi med oss lite bra och ha grejer och ett nytt vardagsrumsbord då de vi har håller på att rasa ihop ;).. Kommer bli någon sväng till dit också då de inte blev så mycket handlade av de vi ska ha i nya lägenheten.

Jag hoppas att kvinnan från Nordeken ringer idag då jag skickade tillbaka kontrakten till henne Onsdags. Hon borde då ha fått dom idag tycker jag. Så vi kan bestämma träff för nycklar osv. Blir ju lite tajt med tid för oss så vore ju bra om man kan få dom rätt tidigt och inte precis på dagen. Ringer inte hon så får jag ringa henne helt enkelt ;).. Måste ju hinna städa ur denna lägenhet också. Ser verkligen ut som något jag vet inte vad här hemma nu. Men känner att de inte är någon vidare idé att ställa sig opch städa nu då vi snart ska flyttstäda.. Känns då som att man får städa en gång extra på bara några dagar. Snart blir de ju kartonger överallt också..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback