Onsdag

Så, då är Theodor lämnad på dagis och blir där tills Rickard slutat och hämtar honom. Vi hade tur eller har tur rättare sagt att vi har en sådan fin svärmor och underbar farmor som skjutsade oss till dagis idag. Imorse då jag klev upp och märkte hur mycket de plåste och snän yrde osv så hade jag ingen större lust att gå lite över en kilometer dit och tillbaka. Hade nog behövt skoteroverall eller nått ! Så tack för hjälpen :)

Sitter just nu och fikar lite frukost och ska strax göra mig klar för att åka in till stan och träffa en kompis. Strosa runt lite på stan och bara vara. Kvart i tre så ska jag köra igen på körskolan, som jag längtat. En vecka sedan sist, känns som att de var lite väl långt tid emellan. Men idag är de äntligen dags igen.
Sist jag körde så bokade jag in lite fler lektioner, varav tre dubbla lektioner som var utöver paketet, vilket betydde att dom ej var betalda. Så igår så ringde pappa till mig och sa att han hade betalat de tre dubbel lektioner som inte var betald. Så himla snällt, tack snälla lilla pappa ♥ Var verkligen behövligt !
Nu är de bara två och en halv vecka kvar till halkbanan också och riskettan är om en vecka. Dags att börja sätta sig igen typ varje kväll och nöta teori, som jag haft lite på sidan av nu. Men de är mycket som fortfarande sitter eftersom att vi pratar mycket teori på lektionerna och har även haft teorilektioner så :)

Näe, dags att börja göra sig klar kanske. Bussen går om drygt en timme !
Ha en bra dag !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback