Dåligt med uppdateringar ..

Gud vad de hade sjunkit med läsare nu då jag kollade, men de kan ju ha med att jag typ glömmer bort numer att skriva här på bloggen. Bara ibland jag känner, näe nu är de dags för ett inlägg ! :)

De har ju blivit så mycket och rörigt med allt nu också så man har inte riktigt haft tiden att sitta och skriva här. Men nu då jag är ledig så måste jag passa på.
Jag började min utbildning som jag blev så lycklig över att jag ändå kom in efter att de först var platsbrist osv. Men de verkar som att allt kommer lösa sig nu tillsut, allt är nästan klart med csn också så förhoppningsvis får man snart de och funka :)
På måndag är jag ledig, långhelg kan man kanske säga. Så då blir jag hemma med Theodor, ska ringa några samtal bara och sedan måste jag hitta på något med min lilla kille :love: ..

På Onsdag så är de dags för vår lilla kille att ha första inskolningsdagen på dagis också. Vet inte riktigt hur vi löser de, men jag går hela dagen i skolan och har inte möjlighet att åka hem. Vill såklart vara med då han skolas in och speciellt första dagen, men de går helt enkelt inte eftersom att jag inte vågar riskera att hamna efter för då är de otroligt svårt att komma tillbaka igen. Vill inte ens tänka på de :/ .. Men de blir nog Rickard som går första dagen med han och sedan Torsdag och Fredag går jag då jag går halvdag på Torsdag (eftermiddag) och på Fredag är jag ledig förutom att de blir en sväng på skolan då jag har ett möte med min mentor.

De är väl ungefär så de ser ut just nu. Jag har sagt de förut och jag säger de igen, detta är utbildningen för mig :love: !


Förstas dagen ska du väl ändå inte känna nån press för, de är ju bara en timme :)

2012-01-21 | 21:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback