Happy !

Känner mig hur glad som helst just nu i denna stund !..
Har suttit och pluggat nu i någon timme och kört fas B tre gånger och klarade den tillslut. Känner mig ännu mer peppad nu till att sitta och plugga då man känner, ser och märker att de går framåt med hela teorin.
Känns otroligt skönt att ha klarat B fasen nu så man kan bocka av den. √ CHECK!
Så nu återstår bara Fas C och fordonsfasen och såklart lite repetition och lite sånt. Men känner nu att jag ska unna mig lite tvtid och datortid och ta upp pluggandet igen imorgon.
Fast igentligen, varför inte fortsätta ?.. hade ju varit underbart att eventuellt klara fas C också, men mitt huvud är helt slut. Har sovit dåligt natten som var och har ju redan suttit med pluggandet en bra stund. Började då Theodor somnat, vilket var runt sjutiden :) Känner inte direkt att jag får dåligt samvete ;)



Näe, dags att se lite på Elsas Värld som jag följer på tv3play. En helt klockren serie !


Men det var inte lite saker ni hade.. :P På min är det bara FAS ABCF, repetition och sluttest :) Samt extra men den behöver man ju inte använda.. :P

2012-01-06 | 12:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback