Söndag

Har inte riktigt funnits tid till att skriva här på någon dag nu.
Känns som att man har fullt upp precis hela dagarna.
Vakna, byta blöja, ge välling, leka, fika, sovtid, lunch mer lek eller kanske promenad, middag, mysa med lillen mera och leka, natta och ja.. De är i stort sett likadant varje dag !.. men snart blir de ju lite ändringar.
Plus att på kvällen sitter jag och pluggar körkortsteori och ser på tv innan man lägger sig.
Hehe några av er kanske tycker och känner, men gud vad tråkigt, vad har du för liv osv ?!
Men de är faktiskt helt underbart också att vara förälder och mamma till världens finaste kille. Man blir så otroligt stolt för varje dag som går och han lär sig ständigt nya saker.
Numera går han på heltid, eller hur man nu ska förklara ?.. Han går mycket hellre än att krypa om man säger så då ! Men han har ändå fortfarande problem med att gå med skorna på, vet inte men han verkar inte alls vilja försöka ens ?.. Hur blir de då han börjar på dagis då tro ?.. Blir lite nojig nu ja :/ Min lillkille ska gå på dagis snart !

Idag på förmiddagen så konstaterade både jag och Rickard att vi knappt hade någon mat alls hemma och vi ville inte direkt gå in här på Ica i matfors då de är lite dyrare här osv
. Så eftersom att min mamma ville komma och träffa Theodor så passade vi då på, alltså jag och Rickard, att åka iväg till birsta och handla mat. De blev Ica Maxi och hör och häpna, vi kom bara hem med mat !.. + toapapper då ;) hehe..
men man lyckas ju alltid, känns de som, att köpa med sig en massa annat smått och gott också, men inte denna gång !

Så när vi kom hem så gjorde vi i ordning lite mat, korv och makaroner, snabbt och bra !..
Mätta och belåtna så lekte vi med lillen lite innan de blev ett bad för honom och han var verkligen en riktig proppeller (stavning?) i vattnet denna gång. Snacka om överskottsenergi, men ack så söt !
Nu sover han sedan ett tag tillbaka och jag ska mysa lite med stora hjärtat innan man lägger sig.
Har precis studerat dagens dos av körkortsteorin så nu ska jag unna mig lite mys !



Liten då han badade ! ♥



Trevlig kväll !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback