Tisdag

Denna dag började hur bra som helst. Äntligen verkar allt gå vår väg igen, alltså framåt ;) ..

Fick nämnligen ett samtal imorse som gjorde mig så glad. Jag kom nämnligen in på utbildningen jag sökte, Omvårdnadsprogrammet på komvux. Eftersom att jag inte kom in så stod jag kvar som reserv och tog då in mig då de var många som inte dök upp :) Hur glad var inte jag då över att få en "ny chans" ? :D
Så min syo ringde och berättade och att hon tänkte på mig, så snällt.

Var in dit på förmiddagen idag och blev inskriven och fick även en uppgift och lite information osv. Imorgon börjar man tidigt, redan 8.30 men de är de värt !
Så eftersom att jag börjar tidigt då och ingen kan vara med Theodor så är Rickard hemma, vilket han inte klagar över :) Hur bra som helst !
Efter "skolan" så var jag och körde en dubbel lektion på körskolan, vilket inte gick så bra då, men mitt huvud var inte alls med. Hade de i baksätet kändes de som. Har haft så mycket tankar i huvudet i två dagar nu så de reulterade med enorm huvudvärk precis innan jag körde.
Men de är bara att ta nya tag då som sagt. Har gjort uppgiften jag fick på skolan och skickat iväg den, lika bra att göra de på en gång så vet man att de är gjort.

Men nu är jag mer än redo att blicka framåt. Plugga så de står ut genom öronen, både av utbildningen och pluggningen till körkortet, Rickard jobbar och Theodor som börjar på dagis till veckan ! :love:


Vilken fin blogg du har med alla dessa vackra bilder. Hoppas du kommer fortsätta med samma anda framöver också.

Tycker fler borde ge lite mer komplimanger, jag vet ju hur glad jag själv blir av att få bra respons så här får du en :)

Ha en trevlig fortsatt dag!

2012-01-19 | 14:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback