Torsdag

Nu har jag gått två hela dagar på min nya utbildning. Eller hela och hela, mer halva dagar nästan. Men de känns helt underbart och jag känner redan nu att detta är något för mig. Detta vill jag göra !..
Senare då man får välja inriktning så vet jag exakt vilken jag ska ta ;) ..
Idag fick jag prata med en syv (studie och yrkes vägledare) också, så nu är inte allt detta med csn en djungel längre som de har varit de senaste dagarna. Nu förstår jag !.. De var mycket lättare än vad jag trodde.

Imorgon så börjar jag halv nio på morgonen, som alla de andra dagarna jag gått. Då ska vi även ha fotografering, tror de är för de små brickorna man kommer ha då man går ut på praktik, så då vill man ju inte bara komma med håret uppsatt osv. Då vill man ju sminka upp sig lite och fixa håret lite. Så får se vad man hinner med imorgon innan man måste åka.

Theodor var jättelycklig idag då jag kom hem idag. Han är ju van att få vara hemma med mig hela dagarna, men nu när han är hemma med pappa hela dagen så blir han överlycklig då jag kommer hem. Så himla roligt och se !
Just nu ligger han och grejjar i sin säng hör jag, får se hur lång tid de tar för honom att somna ikväll, han var jättetrött då jag la honom så de kanske inte tar så lång tid.
Jag ska i alla fall strax iväg nu och träna på sporthallen, ska även väga mig och kolla om jag gått ner något på en vecka då jag har ätit mindre (mindre portioner), tänkt mer på vad jag ätit, inte druckit läsk utan mer vatten osv :) Vägde mig där för en vecka sedan så får se om man ser någon skillnad idag !

Nu ska jag se lite mer tv, byta om och sedan gå iväg och träna :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback