Torsdag

Var som sagt iväg igår till skomakar'n här i Matfors för att se om han hade några bra vinterskor till Theodor :).
De visade sig att han hade totalt slut på typ alla små vinterskor. De minsta storleken han hade var 27, vilket blir alldeles på tok för stort för min lillkille. :love: ..

Så fick en kommentar av Malin igår och blev tipsad om Kuoma skor. Dom ska tydligen vara bra och lätt på foten osv. Vart finns dom att köpa då tro ? Eller finns dom bara så man kan skicka efter ? Släng in en kommentar om ni vet något :) Är ju mindre än två veckor kvar nu innan han har första dagen på dagis.
Eftersom att de är så pass kort tid kvar nu innan de är dags så har jag stått nu på förmiddagen och stryke på namnlappar på Theodor's kläder. Är inte riktigt klar, utan de är lite byxor, dreggel lappar, strumpor och ytterkläder kvar innan allt är märkt och klart !

Nu är de redan Torsdag och snart helg igen. Så skönt att veckorna går så snabbt..
Pratade med försäkringskassan också förut och de visade sig att mammaledigheten nu är över. Väldigt tråkigt, men ack så skönt också. Så man kan få komma ut mer bland folk, får se nudå om jag kommer in på dom kurser jag sökt på komvux annars är de bara att söka en massa jobb så fingrarna blöder :D hehe..
Har redan börjat göra de kan jag avslöja och hoppas på att få något litet extra i alla fall. Pengar behöver man ju.

Näe, nu ska jag mysa lite med mitt lilla :love: !



Dom brukar ju ha dom här i Matfors på sko affärn, men i år tog dom slut toksnabbt. Vi köpte våra på Birstacity, på Eurosko .. Men dom finns säkert på andra ställen också, vart vet jag faktiskt inte :P hehe.. Men där köpte vi våra.. :)

2012-01-12 | 20:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback