Måndag

Förlåt för att jag är så otroligt dålig på att blogga nu.. Men de är faktiskt de sista jag tänker på nu i dagarna. Jobbar och jobbar.. Min lediga tid är jag med mina två pojkar som jag älskar allra mest!.. 
Idag så är jag faktiskt ledig och så även Theodor. Jag har jobbat i helgen och min kropp är totalt slut då de varit mycket på jobbet i helgen.. Men de har gått vägen i alla fall :).. Theodor ligger och sover nu så då passar jag på att skriva här så ni ser att jag lever ;)

Allt flyter på nu och känner att jag kan egentligen inte bli lyckligare.♥
 
Theodor's utveckling går framåt, han växer och mår bra. Man blir bara mer och mer glad och överraskad för var dag då han hela tiden lär sig nya saker. Jag tycker att de är härligt att följa hans utveckling och är så glad att jag har just honom. Han är min ögonsten i livet! ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback