Finast!

Dagen idag har som sagt inte varit så himla händelserik. Skulle ju ha tvättstugan mellan 15-18, men gick och flyttade fram tiden tills på Tisdag i stället. Kände att jag verkligen inte vill ta tvätten idag så då bytte jag tid helt enkelt!.. Så vi har bara varit hemma, tagit de lugnt och myst alla tre idag ♥..
Till middag gjorde vi i ordning lite våfflor, då jag vet att Theodor verkligen älskar de. Så han åt som bara den han, vilket man blir väldigt glad över :)..
I alla fall, jag har inte varit och letat fram laddaren till systemkameran, men jag hade batteri kvar i min gamla lilla digitalkamera. Så idag fotade jag några finfina bilder på min lilla älskling som ni ska få se. Klipte han också för någon vecka sedan så nu är han riktigt korthårig ;)

Nu är de tyst inne hos liten i hans rum så han har nog formodligen somnat, tillslut!.. Så nu ska jag och min andra älskling mysa lite framför tv:n :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback