Måndag

Hej å hå!..
Idag har man varit flitig känner jag. Theodor är på dagis och leker på för fullt som vanligt och jag har städat och håller på och tvättar i tvättstugan. Hade inte så mycket tvätt som tur var så är strax klar. Bäddat rent i min och Rickard's s'ng har jag också gjort så ikväll sover man nog gott :)
Theodor var lite rolig och enormt gullig imorse då jag skulle lämna han på dagis. Parkerade på parkeringen och tog ut Theodor. Han stod vid bilen och stampade medans jag höll på och tog reda på lite grejjer som skulle med in på dagis. När jag sedan var klar så såg jag attTheodor hade börjat gå till grinden och stod och väntade där.. Typ som: - Skyynda mamma! ;) Han var så otroligt söt. När vi väl var inne på avdelningen fick jag inte ens en hejdå vink utan han gick in med skor och allt i princip ;).. Han har ju varit ledig några dagar från dagis nu så idag var de bråttom ;)
Gud så jag älskar den lilla killen

Imorse efter att jag hade ätit min frukost och druckit morgonkaffet så ringde jag ett samtal om jobb och eventuellt kan de finnas ett jobb till mig i Indal. Visst de är en bit att åka osv, men känner att de är ju ändå jobb!.. Vilket jag eller vi är i behov av så vore ju toppen om man fick jobba där i sommar! :) Så bara och vänta nu i några dagar och se om dem hör av sig. Skulle vara en så otrolig lättnad då jag inte fick sommarjobba på Thulegården där jag gjorde min praktik!

Från en sak till en annan. Nu då jag är klar i tvättstugan, vilket är snart ska jag bege mig ut till mamma i Juniskär en sväng och hämta en låda med kläder som Theodor ska få ärva av hans låtsaskusin Elvin. Han är ju fem år nu så kanske är en del kläder som han kan ha och något kanske kan vara för stort eller för litet. Lite sånt får man ju räkna med när man får en hel låda med kläder osv :) Men jag klagar inte, de är bara bra att få kläder :)



Vad han har växt om sig tycker jag och blivit ännu mera lik Rickard.. :) Förut såg man mycket dig i han också.. Men nu ser det verkligen ut som en liten Rickard.. hihi :) Kul hur dom ändras i utseendet i perioder lixom .

2012-06-16 | 21:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback