Söndag

Godorgon, eller god förmiddag kanske man ska skriva i stället!..
Igår så var jag och Theodor in till birsta en sväng och träffade Malin. Hon skulle leta present till sin andra hälft och vi hade tidigare bestämt att vi skulle göra något på kvällen så de blev en heldag i stället!..
Hon hittade en present i alla fall och vi gick något varv innan vi åkte vidare hem hit till Matfors. Gud så mycket folk de var i birsta igår, huaa.. Hittade knappt någon parkering så fick tillslut ställa mig i P-huset. Usch, hatar verkligen då de är mycket folk på sådana ställen. Jag får typ panikångest och halvspringer.. Skitjobbigt!..
När vi kom hem hit så tog vi och gjorde i ordning en blåbär/hallonpaj som blev väldigt väldigt god. Theodor fick sig en bit, men han spottade ut de på en gång. De var inget som han verkade gilla precis. De får förstår jag också samtidigt.. Jag gillade inte alls paj då jag var liten heller så jag klandrar han inte ;).. Han fick kex i stället, vilket han inte alls klagade på.
Senare på kvällen åkte jag och Malin in till stan igen och gick på bio. Vi var och såg "What to expect". Den var faktiskt bra och man förstod vad dom gick igenom ;) haha!
Så ja, de var min gårdag de.
Idag är det grått och trist väder, IGEN!.. Gud så deprimerande. Att inte kunna ta med Theodor ut och mysa då de faktiskt ska vara sommar?.. Vilket de defenitivt inte känns som att de ska vara. 4 Juni, hallååå!
Så idag har vi inte alls mycket inplanderat. Theodr ligger och sover då han var så otroligt trött och Rickard har nyss kommit hem igen efter att ha varit en sväng på Ica. De enda jag vet är att jag ska tvätta mellan 15-18. Tur att man ändå inte har så mycket tvätt så ska då passa på att tvätta Theodor's täcke och sedan slänga på nya fräscha sängkläder. Då sover han nog gott sedan!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback