Beställning och baciller!

Godmorgon, ellet god förmiddag kanske man ska skriva då klockan är ungefär tio nu.
Ja, vad ska jag skriva egentligen?.. Satte mig här vid datorn för att jag skulle passa på att göra en skoluppgift nu då Theodor faktiskt sover, men kollade igenom den lite och den ska inte vara inlämnad förrän till veckan så jag väntar någon dag till. Har inte motivation till att sitta med den nu faktiskt.

Så i stället för så har jag suttit och kollat på barnkläder på Lindex hemsida. Fick med posten igår lite rabatt om man beställde lite så då gjorde jag de. De blev ett par fräsiga byxor och en cool t-shirt till lilleman. Skulle väl ta runt en vecka innan vi har dom här, han kommer bli så snygg så i dom kläderna, oj oj oj! :)

Idag så hade jag tänkt att jag ska ta och städa lite här hemma. De behövs verkligen, var redan lite skitigt då vi hade flyttat klart osv och sedan har vi varit dåliga så länge nu också så de ser rent ut sagt förjävligt ut här. Har tvättstuga ikväll också (fanns ingen annan tid) mellan 18-21.. Jag har nästan inga kläder rena heller så de är ett måste att ta tag i tvättberget nu. Ska ta och byta sängkläder i Theodors säng också då han är relativt frisk så inte bakterierna sätter sig tag i han igen. Har kokat en massa nappar också och där kommer ju även städningen in. Vill inte bli sjuka igen! :(

Detta beställde jag i alla fall till lilleman!




Snyggt, Snyggt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback