Blir galen jag!

Nu var de några dagar sedan igen!..
Jag har varken någon blogginspiration eller någon tid egentligen. På veckorna hinner man knappt med något alls känns de som. De är alltid något.. Har så mycket som pågår i mitt huvud just nu också så jag är inte riktigt människa känns de som. Är så sjukt nervös över de hela med körkortet som är extremt nära nu, men vem vet, kanske är jag långt ifrån också. De är sådanna tankar som hela tiden far runt runt i huvudet.. Som tänk om och si och så.. Känns så otroligt jobbigt så uscha!..

Men jag gör så gott jag kan med allt i alla fall. Har gjort fasrepeditionerna som måste göras och ska sitta i helgen tänkte jag och göra sluttestet så de är klart till veckan då de faktiskt är dags för prov!.. Känns som att jag kommer vara helt förstörd om jag kuggar mig, antingen på skrivningen eller körningen.. Men jag känner mig faktiskt mest nervös över körningen, tänk om de går åt h-vete?.. AAAAAAAHHHHH! Blir galen jag!

Men man ska ju se de från den ljusa sida, jag kommer klara de, de kommer gå bra, de är bara att göra om om de inte går?.. Men de känns ändå jobbigt lixom, de är blandade känslor!

Nu kommer jag inte skriva på ett bra tag igen. Vill lägga all min fokus på skola och pluggningen nu inför proven för körkortet osv. Men till veckan skriver jag i alla fall så ni får veta hur de har gått och om jag då har mitt körkort.. Den som väntar får se ;)

Ha de underbart!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback