Detta har hänt!

Alltså, shit vad jag är dålig på att uppdatera nu för tiden. Ni får säga till mig ;)

Vad har hänt sedan sist då?..
Vi är friska, nästan i alla fall. Rickard har fortfarande ont i sina öron och har fått starkare pencilin som han äter nu och Theodor är fortfarande lite snorig och hostig. Men de blir ändå dagis igen för honom imorgon. De kommer han verkligen uppskatta tror jag. Han har haft så tråkigt hemma här nu då han varit dålig.

Idag så var vi även upp till Stöde för att hälsa på lilla Alva och Tony. Alva fyller 2 år idag så vi var där och grattade henne med fina presenter. En lycklig men trött kille hade vi med oss i bilen då vi åkte hem igen. Sov på vägen hem och de var full fart igen då vi kom hem. Mormor (min mamma) kom och h'lsade på, Rickard skulle hjälpa henne med bilen och som tack så fick vi god mat till middag. Potatis, köttbullar och vitkålstuvning, så himlans gott de var! :)

Sedan så har jag suttit och pluggat en massa teori också. De är som sagt dags snart. Repeditionen är fixad (skulle vara klarad minst 3 ggr).. Ska göra den någon fler gång och sedan blir de mest plugg i boken och sluttest innan de sedan är dags. Jag håller seriöst på och dör. Jag har väl inte sovit "på riktigt" sedan proven bokades tror jag. Vilket ändå är ett bra tag sedan. Men men, de är bara att nöta och nöta teorin och körningen sitter nästan som en smäck ;) nån körlektion kvar att köra bara, sedan så! SPÄNNANDE! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback