Måndag

Imorse pallrade jag och Theodor oss iväg på dagis, äntligen!..
Han tyckte de var kul att få komma tillbaka, de märktes på honom då han sprang in och började leka med overall och hela munderingen på. Jag hann inte riktigt med. Så fröknarna där började klä av honom och då sa jag hejdå och vinkade. Han blev lite gnällig, men de gick bra. Dem skulle servera pytt i panna där idag, vilket jag vet att han älskar. Bara och hoppas att han äter som han ska. Han har ju numera börjat kasta maten hit och dit, de blev mycket sådant då han var sjuk och även nu efter.. Han har även börjat och småslåss lite, vet inte vart de kommer ifrån. Om de är från dagis eller om de är någon slags period som han genomgår nu. Vill ju inte att han ska gå runt och slåss liksom :/..

Nu har jag i alla fall ätit min frukost och druckit lite morgonkaffe. Tänkte att jag skulle börja göra mig i ordning och åka inöver stan då jag har körning på körskolan. Men de var ju inte förrän kvart i tre så känns inte som att jag sådär jättebråttom att göra mig klar just nu utan jag ska ta de lugnt och bara vara en stund. Inte så ofta man får göra de längre så då får man ta vara på de gånger de dyker upp!

Nu ska jag ta och kika vidare innan jag lägger mig i soffan en stund! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback