Nytt!

Lovade er att jag skulle skriva igen då jag fixat mitt körkort. Jag gjorde mina prov nu i veckan, men kuggade båda! :'( Har inte alls varit på bästa humör om man säger så. På teorin var jag 3 ynka små poäng ifrån godkänt och körningen kuggade jag på bara för nån liten skitsak!..
Nya prov är i alla fall bokade nu, de enda jag avslöjar angående dem är att de blir i April. Denna gång ska jag verkligen klara de! Blir så less på mig själv. Så sammanfattningsvis så har jag inget körkort ännu..
Blir bara ledsen då jag tänker på provtillfällena så nu går vi över på något annat.

Theodor har varit hemma från dagis i stort sett hela veckan. Hans hosta har kommit tillbaka och feber har han också haft. Var till läkaren så han fick titta på honom, men de verkade inte vara så farligt. Han fick bricanyl (stavning?) i flytande form för att vidga luftrören och de funkar faktiskt. Så igår fick Theodor gå på dagis då han var feberfri. De hade gått bra, han hade sovit bra men ätit dåligt, vilket jag förstår.
Febern han hade har inte alls varit så hög och en dag då vi tittade i hans mun så har högra hörntanden nere spruckit upp och även tanden bredvid. Så han har ju såklart ont i munnen!.. Dem på dagis trodde de var halsen, men eftersom att läkaren inte tyckte att hans hals verkade vara röd eller så då är de nog att han har ont pga tänderna.

Däremot så har förkyldningen tagit om på Rickard nu för fjärde gången. Får skicka han till läkaren på Måndag.
Jag har klarat mig från allt de där sedan jag var sjuk för ett par veckor sedan. Bra imunförsvar? Skönt att slippa de i alla fall, men inte de roligaste att gå hemma med sjuklingar heller. Så hoppas att de vänder snart!

Så idag blir de nog inte så mycket gjort. Har i alla fall tvättstuga nu mellan 9-12. Skönt att få de gjort, nytvättade kläder och sedan har man resten av dagen då man kanske kan göra något :).. De får vi se. Sitter i alla fall här nu och skriver lite och dricker mitt morgonkaffe. Bästa kaffekoppen på dagen! Mmmm..

Som nu ser har jag fått en ny design också av snälla Anna :)
Tack
!

Hoppas ni får en bra dag!



Mammas fina ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback