Sjukstuga!

Jag som har så mycket för mig hela denna vecka ska ju såklart då åka på världens förkyldning. Hosta, ont i halsen, feber och oootroligt ont i kroppen och lederna. Till och med att de gör ont att ta på huden. Vet inte om de är Rickard eller Lotten (som jag träffade en sväng igår) som har smittat mig då de bara kom nu under natten. Jag och Rickard har låtit bli och pussas osv då jag inte vill bli smittad, men tjii fick jag. Nu sitter man här med världens förkyldning ändå!..
Theodor är på dagis han som vanligt då de verkar som att han har klarat sig än så länge. Rickard åkte iväg med han dit innan han for och jobbade. Då passade jag på och ligga några timmar i soffan med tjocktäcke, men de var heller inge skönt, inte som man kunde föreställa sig i alla fall.. Har man såhär ont i kroppen så vet man inte hur man ska ligga eller någonting. Uscha vad jag tycker synd om mig själv :P

Skönt ändå att jag inte var såhär igår då man var på halkbanan. Då hade jag fått ställa in, men som tur var så gick de ju vägen. Imorgon ska jag in på körskolan och göra risketttan, förkyld som jag är. Men har flyttat fram den så många gånger redan så nu ska de bli av. Får käka tabletter som godis eller något så man orkar med. Får nog kolla om jag kan få skjuts med Theodor på dagis imorgon också då jag defenitivt inte kommer orka gå 2km. Kommer nog bara bli värre då!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback