Torsdag

Igår var vi ju på BVC och undersökte utslagen Theodor fått. Sköterskan tyckte inte att de såg så farligt ut. Hon sa att de antingen kunde vara de att han är torr i huden (därav torrfläckarna på ryggen) eller något som helt enkelt hörde ihop med förkyldningen han haft osv. Så idag är min lillfis på dagis efter nästan två veckor hemma. De har märkts på honom att han haft tråkigt av att bara vara hemma så att komma på dagis idag var ju underbart!
Alla dagisbarn som var där sa ungefär: Ååh, där är Theodor ;)...
Så himla gulligt. Lämningen i sig gick också bra, kom någon liten tår, vilket inte alls är så konstigt eftersom han nu har varit hemma så länge från dagis :)

Igår eftermiddag så var ju jag och körde på körskolan också. Vilket gick bra, körde landsväg och motorväg eftersom att jag kommer köra de då vi åker upp till halkbanan på Måndag! :)
Börjar närma mig nu, några lektioner kvar efter halkbanan osv. Proven kommer förekomma någon gång i slutet på Mars, början av April. Inget bokat än, men de kommer ligga då på ett ungefär. Måste kolla så de fungerar på skola och sådär.. :) Härligt!

Nu ska jag ta och göra mig klar för skola, 13-16 idag!
Ha en bra dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback