Onsdag

Skrev några rader igår, de var roligt att de var ganska många som läste igår :) De gör väl kanske de hela lite roligare kanske?.. Brukar annars smyga in och kika lite bara, utan att skriva nått inlägg, men så fort man ser besöksstatistiken så logarman ut igen ungefär. Hahah..
 
Idag var jag faktiskt borta från praktiken då Theodor är dålig. Han har jättehög feber som jag hoppas snart ger med sig.. Tycker så synd om lillprinsen. Han vaknade nu igen för en stund sedan, kändes som att han hade badat ungefär, så pass svettig var han. Mammas fina! ♥ Tycker så synd om han, men de är inte mycket man kan göra egentligen mer än att bara vara med han och ge han de han behöver osv. Resten av veckan så ska Rickard vara hemma med honom i alla fall så jag inte missar så mycket av praktiken.
 
Idag var annars en positiv dag i sig. Vi fick hämta hem vår bil, den blev superfin. Ny baklucka, ny stötfångare och även ett nytt bakljus då de andra var fuktskadat. Så nu är den så älskad :D haha..
Rickard har tagit den nu och åkt iväg på skytte med brorsan sin. Så jag har väl lite ensam tid nu kan man säga, medans Theodor fortfarande sover. Har nyss suttit här och skrivit en uppgift så nu är två APL uppgifter gjorda av fyra. En av dem vet jag precis hur jag ska göra, bara de att man ska hitta inspiration? och den andra måste jag ha själv av praktikplatsen med så den kan jag inte direkt sitta här och göra själv då de kommer bli lite av en specialare eftersom jag typ är den enda i klassen som gör praktik på vårdcentral och resten på sjukhuset. Men man gör väl sitt bästa av de hela helt enkelt ;)
 
Ska berätta de också att jag har fått ett nytt intresse för en annan serie som gick då jag var mindre, nämnligen skärgårdsdoktorn. Har suttit några kvällar nu och kikat lite, man kommer ihåg vissa saker medans vissa saker försvunnit ur minnet. Men de är lite roligt att titta på de igen då man tycker de var så bra när man var mindre, tycker de är likadant med skilda världar som jag också kikar på :)
 
Ja, nu vaknade Theodor igen och var likadan som förut, alltså helt genomsvettig och bara grinar. Måste lägga ner det här nu och ta han.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback