Torsdagkväll!

Godkväll!
 
Idag har d varit en händelserik dag på praktiken kan man säga. Var halva dagen inne på vårdcentralen och halva var jag ute med en sköterska som gör hembesök. De var roligt med lite variation och bara lärorikt kan jag känna :) Kände att de behövdes för att jag ska kunna göra uppgifterna på ett bra sätt. Så nu har jag suttit och gjort ennu en uppgift så jag har bara en kvar nu att göra, vilket känns superskönt då jag har ännu en vecka på mig att skriva den :) Så kan man skicka in alla i slutet på nästa vecka..
 
Theodor har idag varit hemma med pappsen och de har gått så bra så. Han har varit hyffsat pigg idag och har bara haft runt 38 grader i feber hela dagen. Så de känns bra att han börjar piggna på sig igen. Han blir hemma med pappa igen imorgon så får vi se om han kan gå på dagis igen på måndag!..
Jag ska göra min sista dag på praktiken av denna vecka. Sedan är de bara en vecka kvar, sjukt fort har tiden gått måste jag säga. :)
 
Har nog inte så mycket mer att skriva idag. Ska mysa med älsklingen nu och fortsätta se på skärgårdsdoktorn :)
 
 
Jag och Theodor tidigare ikväll ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback