Måndag

Måndag igen och en ny vecka är påbörjad. Imorse när jag lämnade Theodor på dagis så var de väldigt bråttom då vi kom dit. Skorna skulle av snabbt och han sprang genast och kollade vilka av hans vänner som var där. Jag fick en snabb kram då vi tagit av jackan han hade, sedan kunde mamma gott åka hem igen tyckte Theodor :)
Jag är så glad att Theodor trivs så bra på dagis. Han har gråtit totalt 1-2 ggr vid lämningen sedan han började dagis för 1 och ett halvt år sedan. Vilket jag känner mig så nöjd över!.. :) mammas fina och stora kille!

Dagen idag har gått åt till att städa, tvätta, städa och tvätta igen. De har tagit precis hela dagen. Men nu är det så skönt att de är klart :)
Rickard har åkt iväg och är och skjuter med bössan hans. Jag och Theodor sitter och tittar på tv:n. Om ett tag ska han göras klar för natten, få välling och sedan läggas. Imorgon är han ledig från dagis, han och jag har en mor&son dag framför oss imorgon. Jag har ju jobbat två hela dagar i helgen och ska jobba kväll imorgon så känns som att man inte hinner att se honom. Så vi ska mysa på lite imorgon innan jag ska jobba :) vi ska ta en sväng till birsta bland annat!..

Nu ska jag fixa lite här hemma innan Theodor ska läggas :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback