Nytt, enkelt utseende!

Jag har suttit nu och kollat runt lite på Internet och hittade en gratis design som får duga här på bloggen framöver. Fick göra om lite innan jag tyckte att de passade in. Men som sagt, de får duga :)
 
Nu är vi i alla fall friska från den dumma förkylningen som cirkulerar just nu. Jag har fortfarande lite ont i halsen, men de går ju ann då man vet hur pass dålig man har varit så man ska inte klaga över lite halsont då.
Rickard är också piggare och likaså Theodor :) Han är på dagis och Rickard är på jobbet. Jag å andra sidan är ledig. Har inget jobb inbokat idag och inget pluggande och heller ingen skola, vilket känns lite väl lyxigt ändå. En en hel dag har man för sig själv. Så de blir nog bara lugnt för mig idag. Tvätta lite och bara vara. Känns som at man ska ta vara på de då de väl kommer "omkring". haha..
 
Jag hoppas bara att vi klarar oss från den där dumma magsjukan som dessutom cirkulerar runt här, ja på dagis, bland vänner, familj osv. Magsjuka är nog bland de absolut värsta som finns. Jag tror nog inte att jag är ensam om att tycka de. Näe, usch!
 
Vilket inlägg det här blev då, men ja nu vet ni att jag lever ;)
 
Att ha blivit mamma är de bästa jag varit med om ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback