Måste skriva av mig ..

Just nu mår jag inte alls bra ..
 
För tio dagar sedan så bestämde jag mig för att börja läsa 50 nyanser-böckerna, om Mr. Gray. Jag tänkte, jag ger böckerna en ärlig chans. 
Jag är inte direkt någon bokmal, har endast läst ut en bok tidigare, har inte riktigt förstått de roliga med att läsa böcker förut. Men som sagt, jag tänkte att jag ger dem en chans. Vilket jag ångrar nu på något sätt. 
 
Böckerna är ju en triologi och för mig så tog de tio dagar att läsa de tre böckerna. Dem är väldigt bra, de måste jag säga och dem är väldigt beroendeframkallande. Men nu när dem är slut så mår jag dåligt ..
 
Sista boken fick jag dra ut på, jag ville verkligen inte att de skulle ta slut så fort.De ska ju även bli film, vilket jag nu sitter och längtar till. Sitter och kollar på youtube på trailers för filmen. Vill nästan gråta en skvätt, tänker på vad böckerna handlar om och de är faktiskt en helt otrolig kärleksresa också. 
 
För er som börjat läsa böckerna, men slutat. Till er så kan jag rekomendera att ni tar upp boken igen och fortsätter att läsa. Ni kommer inte ångra er då ni väl har läst ut alla tre böckerna.
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback